Door gebruik te blijven maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie kan je vinden in onze privacy- en cookieverklaring.

8,7
1598 beoordelingen
0 € 0,00

Vraag en antwoord

Vraag en antwoord

Wat is de levertijd van een bestelling?
Foto's besteld voor 16.00 uur de volgende dag in huis!

Kan ik Fotosimpel gebruiken i.c.m. andere apps?
Fotosimpelis ontwikkeld om met zo weinig mogelijk handelingen een bestelling te kunnen plaatsen. Andere apps specialiseren zich weer in het bewerken van de fotobestanden. Zo kan je bijvoorbeeld via Instagram je foto bewerken en de foto via Fotosimpel laten afdrukken.

Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven, wat moet ik nu doen?

In dit geval kan je het beste contact met ons opnemen per mail via info@fotosimpel.nl

Waar vind ik het ordernummer?
Het ordernummer staat wordt weergegeven in het laatste screenshot

.Foto's verzonden Fotosimpel

Kunt u afleveren op een adres, buiten mijn eigen adres?
Je kunt Fotosimpel gebruiken om iemand te verrassen met een foto door zijn of haar adres te gebruiken als afleveradres.

Wat moet ik doen wanneer de levertijd is overschreden en mijn bestelling nog niet is aangekomen?
In dit geval kan je het beste contact met ons opnemen via info@fotosimpel.nl.

Tijdens het selecteren krijg ik een oranje waarschuwing te zien bij één of meerdere foto´s. Wat betekent dit?
Een oranje waarschuwing betekent dat de resolutie van het fotobestand te klein is voor het gekozen printformaat.

Hoe lang duurt het om foto’s te uploaden?
De duur van het uploaden van foto’s hangt af van de internetverbinding die wordt gebruikt. Je krijgt tijdens het uploaden een scherm waarin de Fotosimpel aangeeft hoe ver het uploadproces is gevorderd.

Foto's verzenden Fotosimpel

Wat moet ik doen als het uploaden niet lukt?
In dit geval kan je het beste contact met ons opnemen via het info@fotosimpel.nl.

Moet ik iedere keer mijn gegevens invullen aan het einde van de bestelling?
Je hoeft je gegevens maar één keer in te vullen. Bij het plaatsen van de volgende bestelling staan je gegevens automatisch ingevuld.

Kan ik tijdens het bestellen nog mijn camera gebruiken om foto’s toe te voegen?
Wanneer je in het bestelproces zit kan je nog steeds foto’s maken en toevoegen aan de bestelling.

Kan er een verschil zijn tussen de kwaliteit die ik op mijn scherm zie en de uiteindelijke printkwaliteit?
Een geprinte foto ziet er anders uit dan een afbeelding op een scherm. Vooral de lichtbron achter het scherm van je smartphone of tablet heeft veel invloed op de helderheid en kleur van de afbeelding.

Kan ik foto’s bewerken voordat ik ze bestel?
Fotosimpel biedt alleen de mogelijkheid om een kleuren foto om te zetten naar zwart wit. Verder is het  niet de mogelijkom fotobestanden met behulp van Fotosimpel te bewerken. Dit kan je natuurlijk wel met behulp van andere apps doen. Waarna je de foto opslaat op en besteld via Fotosimpel.

Foto's zwart wit Fotosimpel

Welke producten kan ik bestellen bij Fotosimpel?
Fotosimpel biedt de volgende printformaten aan: 10x15 cm, 13x18 cm en 20x30 cm.

Mijn bestelling is onvolledig bezorgd, wat nu?
In dit geval kan je het beste contact met ons opnemen via het info@fotosimpel.nl.

Wat doe ik als ik een vraag of een klacht heb?
In dit geval kan je het beste contact met ons opnemen via het info@fotosimpel.nl.

Ik ben niet tevreden over de geleverde kwaliteit, wat nu?
Wij kunnen klachten over door ons geleverde fotoproducten alleen in behandeling nemen wanneer het gaat om gebreken die tijdens ons productieproces zijn ontstaan. Dus niet als je bijvoorbeeld zelf onscherpe foto's of foto's met een te lage resolutie hebt aangeleverd of wanneer je een product bij nader inzien niet mooi vindt.

Hoe kan ik betalen?
U kunt in de app betalen met gebruik van Ideal of Mastercard of Visa.

De betaling is niet gelukt wat nu?
In dit geval kan je het beste contact met ons opnemen via het info@fotosimpel.nl.

Waar kan ik de status van mijn bestelling controleren?
De status van je bestelling geven wij aan je door via een push bericht. Zorg er dus voor dat deze functie van je telefoon aanstaat.

Waar kan ik Fotosimpel downloaden?
Fotosimpel kan worden gedownload via: iOS store, Google Play store, Fotosimpel.nl

Download Fotosimpel in de App storeDownload Fotosimpel in de Google playstore

Kan Fotosimpel op iedere smartphone of tablet geïnstalleerd worden?
Fotosimpel kan op iedere iOS (vanaf iOS 6) of Android (vanaf 2.2) bestuurde tablet of smartphone worden geïnstalleerd.

Kost het geld om Fotosimpel te downloaden?
Nee, Fotosimpel downloaden is gratis.

Tijdens de installatie krijg ik de vraag of ik Fotosimpel toegang wil geven tot mijn fotobestanden, is dat normaal?
Om een bestelling te kunnen doen moet Fotosimpel bij je foto’s kunnen. Hiervoor hebben we jou toestemming nodig.

Ik heb een bestelling gedaan die ik wil wijzigen, kan dat?
In dit geval kan je het beste contact met ons opnemen via het info@fotosimpel.nl.

Ik heb een bestelling gedaan die ik wil annuleren, kan dat?
In dit geval kan je het beste contact met ons opnemen via het info@fotosimpel.nl.

Hoe weet ik zeker dat mijn betaling is gelukt?
Na een succesvolle bestelling wordt er automatisch binnen enkele minuten een bevestigingsmail gestuurd. Heb je deze mail niet ontvangen? Mogelijk is de e-mail in je ongewenste mail beland.

Nadat ik heb gedrukt op "foto toevoegen" komen de mappen waarin ik foto's heb staan niet tevoorschijn. Ik zie alleen maar een wit veld.
Dan heb je bij het installeren van Fotosimpel de app geen toegang gegeven tot je foto's. Dit kunt u ingeval van de iPhone aanpassen via het menu Privacy. Bij Android via het hoofdmenu instellingen.